قبلا در ارتباط با
افزایش افزایش سهم بازار هر کسب و کاری مرتبط به بهبود تعامل با مشتریان دارد.
غالبا اکثر مسئولین کسب و کار می خواهند مشتریان راضی و وافادار داشته باشند مشتریان تازه ای بیابند و علاوه بر این کسب و کار را گسترش در سطح قابل قبولی رشد دهند.
به همین دلیل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرایط درک مشتریان را مهیا می سازد. با بررسی دیتاهای مارکتینگ و تحلیلدسته بندی رفتاری امکان Target و دسته بندی مشتریان فراهم می شود
مدیران می توانند درک درستی از احتیاجات، تمایلات و انتظارات و پیشنهادات مشتریان بیابند. با این درک بدست آمده قابلیت این را دارند تا با پیام درخور در وقت مناسب وفادار کسب و کارشان کنند.
برخی ازبخش های نرم افزار CRM برای بازاریابی شامل شده اند از:
نرم افزار مدیریت ارتباط با متشری یا CRM، دستیار شخصی و هوشمنذد برای مدیران
قابلیت های نرم افزار CRM در سایر بخش ها
ابزارهای نرم افزار CRM برای خدمات مشتریان
قابلیت های نرم افزار CRM برای بازاریابی مکانیزه
مشتریان ,های ,افزار ,نرم ,کسب ,مشتری ,نرم افزار ,کسب و ,ارتباط با ,افزار crm ,مدیریت ارتباط ,افزار مدیریت ارتباط
درباره این سایت