داده کاوی و ابزاری هوشمندی سازمانی به عنوان فناوری های کلیدی در ساختار سیستم های CRM مطرح می شوند که ویژگی منحصر به فرد آنها کشف روابط چند بعدی و عمیق بین داده ها است . این قابلیت به واسطه تامین اطلاعات مورد نیاز ,سبب میشود که فرصت های جدید به موقع پیش روی سازمان قرار گیرند. و این به نوبه خود روند مدیریت و برنامه ریزی را در سازمان قرار گیرند و این به اهداف استراتژیک را در شرایطی رقابتی تضمین میکند.
در نهایت پس از تحلیل نتایج با استفاده از روش های اشاره شده ,گام نهایی در فرایند داده کاوی ,گزارش گیری است که مواردی از قبیل متن و محتوای مناسب ,اطلاعات جداول و نمودارها را در خود جای می دهد . گزارش گیری یک فرایند دو طرفه است که در آن تصمیم گیرنده یا کاربر با ماتریسی از داده ها مواجه میشود و شکل گزارش و محتوای اطلاعات مورد نظر خود را استخراج کرده و به نمایش در می اورد. بدین صورت داده کاوی میتواند در 4 نوع از دانش که در زیر آمده ,مفید باشد.
نرم افزار مدیریت ارتباط با متشری یا CRM، دستیار شخصی و هوشمنذد برای مدیران
قابلیت های نرم افزار CRM در سایر بخش ها
ابزارهای نرم افزار CRM برای خدمات مشتریان
قابلیت های نرم افزار CRM برای بازاریابی مکانیزه
داده ,های ,دانش ,ها ,کاوی ,کاربرد ,داده کاوی ,را در ,روش ها ,ها و ,اطلاعات مورد
درباره این سایت