داده کاوی و ابزاری هوشمندی سازمانی به عنوان فناوری های کلیدی در ساختار سیستم های CRM مطرح می شوند که ویژگی منحصر به فرد آنها کشف روابط چند بعدی و عمیق بین داده ها است . این قابلیت به واسطه تامین اطلاعات مورد نیاز ,سبب میشود که فرصت های جدید به موقع پیش روی سازمان قرار گیرند. و این به نوبه خود روند مدیریت و برنامه ریزی را در سازمان قرار گیرند و این به اهداف استراتژیک را در شرایطی رقابتی تضمین میکند.

روش ها و ابزار های داده کاوی

  • روش ها و فنون آماری
  • ابزار های پرس و جو
  • پردازش تحلیلی آنالین
  • یادگیری بر مبتنی بر مورد
  • درخت تصمیم گیری
  • الگوریت ژنتیک

در نهایت پس از تحلیل نتایج با استفاده از روش های اشاره شده ,گام نهایی در فرایند داده کاوی ,گزارش گیری است که مواردی از قبیل متن و محتوای مناسب ,اطلاعات جداول و نمودارها را در خود جای می دهد . گزارش گیری یک فرایند دو طرفه است که در آن تصمیم گیرنده یا کاربر با ماتریسی از داده ها مواجه میشود و شکل گزارش و محتوای اطلاعات مورد نظر خود را استخراج کرده و به نمایش در می اورد. بدین صورت داده کاوی میتواند در 4 نوع از دانش که در زیر آمده ,مفید باشد.

  • دانش سطحی (کاربرد SQL)
  • دانش چند بعدی (کاربرد OLAP)
  • دانش نهان (تشخیص الگو و کاربرد الگوریتم ژنتیک و یادگیری ماشینی)
  • دانش عمیق (کاربرد رویکرد و الگوریتم های بهینه سازی)

نرم افزار crm (مدیریت ارتباط با مشتری)

نرم افزار مدیریت ارتباط با متشری یا CRM، دستیار شخصی و هوشمنذد برای مدیران

قابلیت های نرم افزار CRM در سایر بخش ها

ابزارهای نرم افزار CRM برای خدمات مشتریان

قابلیت های نرم افزار CRM برای بازاریابی مکانیزه

داده کاوری در نرم افزار crm

ابزارهای مکانیزه کردن فروش با نرم افزار CRM

نمونه بخش های نرم افزارهای CRM سال 1398 چیست؟

داده ,های ,دانش ,ها ,کاوی ,کاربرد ,داده کاوی ,را در ,روش ها ,ها و ,اطلاعات مورد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


pdfketab hyperposts 16543461 ویتامین سفر برترین اخبار و اطلاعات تخصصی سئو فایل اکی مرجع فروش و خرید انواع پایان نامه ، تحقیق ، مقاله ، پروژه ، ترجمه ، پاورپوینت ، انواع طرح های کسب و کار و ... کتابخانه عمومی شهدای خورمیز دانلود کتاب های دانشگاهی pdf tarsimekhialt noandishiran