یکی از پارامترهای انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، قیمت نرم افزار CRM است. تعرفه ها و قیمت های متفاوت این نرم افزار باعث سردرگمی مدیران در انتخاب نرم افزار گردیده است. ما در این مطلب سعی داریم با مقایسه قیمت نرم افزارهای CRM کمک کنیم تا بهترین نرم افزار را انتخاب نمایید.
 

بطور کلی در ایران دو مدل نرم افزار سی ار ام داریم:

  1. نرم افزار نصبی
  2. نرم افزار کلود


در ادامه به بررسی قیمت هر دو نرم افزار می پردازیم:


 

قیمت نرم افزار CRM نصبی

قیمت 

شما برای هزینه نرم افزار CRM نصبی یکبار پرداخت انجام می دهید و مادام العمر از آن بهره می برید. تنها پرداخت هایی که ممکن است در آینده داشته باشید شامل پشتیبانی، ارتقاء یا توسعه می باشد.

این مدل نرم افزار CRM بدلیل عدم نیاز به تمدید اشتراک و صرفه اقتصادی در دراز مدت از محبوبیت زیادی برخوردار است. از طرف دیگر قیمت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری که پرداخت می کنید علاوه بر هزینه نرم افزار شامل پشتیبانی و آموزش نیز می باشد.

شروع قیمت نرم افزار از حدود 900.000 تومان می باشد و تا بسته به امکانات مورد نیاز تا چند ده میلیون تومان نیز ادامه دارد.

 

قیمت نرم افزار سی ار ام کلود 

نوع دیگر نرم افزارهای CRM، سی ار ام های کلود می باشند. این نوع از نرم افزارها نیاز به نصب نداشته و سرویس دهنده با دریافت حق اشتراک اجازه استفاده از نرم افزار را به آن ها می دهد.

این نوع نرم افزار در دراز مدت صرفه اقتصادی ندارد. از طرف دیگر قابلیت های نرم افزار بسته به سرویس دهنده ممکن است محدود باشد.

بطور کلی نرم افزارهای کلود و نصبی شبیه به قابلیت های وبلاگ و سایت دارند. در وبلاگ امکانات مد نظر سرویس دهنده به شما ارائه می گردد اما در سایت شما می توانید قابلیت های جدیدی به نرم افزار اضافه نمایید.


نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با ساده تر کردن قیف فروش، نگه داشتن داده های مشتری و سازمان دادن به آن ها و ارائه تجزیه و تحلیل های روشنگری می تواند در مدیریت و رشد کسب و کار به شما کمک کند.

سئوالات متداول 

چند نمونه از نرم افزار CRM چیست؟

پاسخ: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به هر راه حل فنی اطلاق می شود که به مشاغل کمک می کند تا ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه را مدیریت کنند. برخی از نمونه های رهبران در صنعت نرم افزار CRM شامل Salesforce، Zoho، HubSpot و Sugar CRM هستند.

منظور از نرم افزار CRM منبع باز چیست؟
پاسخ: هنگامی که یک نرم افزار ادعا می کند منبع آزاد است، به طور معمول بدین معنی است که برخی یا تمام کدهای برنامه نویسی شده برای بررسی و اصلاح در دسترس کاربران است. توسعه دهندگان و برنامه نویسان که می خواهند توانایی شخصی سازی کاملاً نرم افزاری CRM خود را داشته باشند، اغلب راه حل های منبع باز را انتخاب می کنند.

تفاوتهای بین نرم افزار ERP و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

پاسخ: نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با یکدیگر همپوشانی دارد، بنابراین قابل درک است که سردرگمی مکرر در مورد تفاوت بین ERP ها و CRM ها وجود دارد.

نرم افزار ERP در نظر گرفته شده است تا تقریباً هر جنبه از فعالیتهای یک تجارت را شامل شود، از جمله حسابداری، منابع انسانی، موجودی و تجزیه و تحلیل، و به همین ترتیب، قابلیت های CRM اغلب در نرم افزار ERP ساخته می شوند. نرم افزار CRM به طور خاص در مدیریت اطلاعات مشتری، ورود به سیستم تعامل با مشتری و ذخیره جزئیات مربوط به فروش تمرکز دارد.

منبع:

باشگاه خبرنگاران جوان: معرفی نرم افزار CRM برای افزایش فروش


نرم افزار crm (مدیریت ارتباط با مشتری)

نرم افزار مدیریت ارتباط با متشری یا CRM، دستیار شخصی و هوشمنذد برای مدیران

قابلیت های نرم افزار CRM در سایر بخش ها

ابزارهای نرم افزار CRM برای خدمات مشتریان

قابلیت های نرم افزار CRM برای بازاریابی مکانیزه

داده کاوری در نرم افزار crm

ابزارهای مکانیزه کردن فروش با نرم افزار CRM

نمونه بخش های نرم افزارهای CRM سال 1398 چیست؟

نرم ,افزار ,crm ,مدیریت ,های ,قیمت ,نرم افزار ,افزار crm ,ارتباط با ,مدیریت ارتباط ,با مشتری ,افزار مدیریت ارتباط

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


روزهاي باراني فنکلاب شیائو جان 17959884 مطالب اینترنتی mcamzongbloodad negareycbarf پروژه اماده متلب Michelle's game مرجع به روز و تخصصی پزشکی ایران و جهان مجموعه فایل